Wat ga je doen?
Als Secretaresse bij Auren vervul je een veelzijdige en verantwoordelijke rol. Je ondersteunt verschillende afdelingen zoals Audit & Assurance, Accounting Products en HR Services. Je bent een belangrijk aanspreekpunt voor collega’s en klanten en zorgt dat processen soepel en efficiënt verlopen.
Je werkzaamheden bestaan onder andere uit:
- Opmaken van opdrachtbevestigingen en afwikkelen van jaarrekeningen en fiscale aangiften
- Ondersteunen bij correspondentie met klanten en de Belastingdienst
- Beantwoorden van telefoongesprekken en ontvangen van klanten/leveranciers
- Ondersteunen bij de organisatie van vergaderingen en evenementen
- Scannen, registreren en archiveren van inkomende stukken
- Bijdragen aan een prettige werkomgeving door lichte huishoudelijke taken
Wat breng je mee?
- Mbo/Hbo werk- en denkniveau
- Ervaring met klantenservice en goede computervaardigheden
- Sterke administratieve en organisatorische vaardigheden
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk
- Goede beheersing van de Engelse taal is een pre
- Je bent nauwkeurig, betrouwbaar en proactief