Wat is vereist?
- Je hebt je RA opleiding afgerond en je bent ingeschreven in het register
- Minimaal 10 jaar audit ervaring
- Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden en je kunt goed analyseren en plannen
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift; Engels is een pre
- Ambitieus en leergierig
- Initiatiefrijk en verantwoordelijkheid kunnen nemen
Wat krijg je?
- €6.274 - €9.450 bruto p/m (afhankelijk van kennis en ervaring)
- 32 tot 40-urige werkweek
- 26 vakantiedagen en de mogelijkheid om 6 vakantiedagen te kopen
- Inspirerende trainingen, coaching en mogelijkheden om je verder te ontwikkelen
- Pensioen
- Mobiliteitsvergoeding of leaseauto
- Laptop, telefoon(aanschaf)-vergoeding
Wat doe je?
- 30% Teamleden begeleiden
- 30% Risicoanalyse en strategie bepalen en uitvoeren
- 15% Contact met klanten onderhouden
- 10% Intern overleg
- 10% Aan interne projecten deelnemen
- 5% Aan persoonlijke ontwikkeling werken
Deze vacature is gemaakt op basis van gesprekken met medewerkers in de functie. Zo krijg jij een realistisch beeld van de baan.
Interesse
Heb je een vraag of ben je geïnteresseerd? Neem contact met ons op.Wim Honselaar
Corporate Recruiter
Vacature
Als Senior Manager Audit & Assurance bij Auren ben je verantwoordelijk voor het direct samenwerken met de Accountant, de klant en overige teamleden. Je zorgt ervoor dat de uitvoering van de assurance en andere opdrachten volgens de geldende wet- en regelgeving en kwaliteitsstandaarden worden uitgevoerd. Je bent vaak het eerste aanspreekpunt voor de klant en neemt de klant ook mee in het hele proces. Binnen het team ben jij ook het eerste aanspreekpunt voor de overige teamleden en begeleid en review je ook de werkzaamheden die worden uitgevoerd. Daarnaast neem je ook deel aan interne projecten om de dienstverlening verder te verbeteren.
Je belangrijkste taken zijn het begeleiden en reviewen van teamleden, het uitvoeren van risicoanalyses, het bepalen en uitvoeren van de (controle)strategie voor complexere onderdelen, deelnemen aan interne overleggen, participeren in interne projecten, je eigen ontwikkeling bijhouden en het onderhouden van contacten met klanten.
Je komt te werken in het team van Auren Audit & Assurance, bestaande uit ongeveer vijftien medewerkers die primair assurance diensten verrichten. Daarbij heeft het team twee werklocaties, in Amersfoort en Amstelveen.
Als je het leuk vindt om een leidende rol te hebben, anderen te helpen en je het niet erg vindt om veel verantwoordelijkheden op je te nemen, dan is dit een baan voor jou.
Werkweek
Op een leuke werkdag ben je succesvol in het harmoniseren van de interactie tussen de klant en je team, wat resulteert in duidelijkheid over de verwachtingen en een efficiënte uitvoering van taken. Bovendien vind je voldoening in het bijdragen aan interne projecten, waardoor je de organisatie op verschillende vlakken kunt helpen verbeteren.
Op een minder leuke werkdag heb je het gevoel dat je alleen maar bezig bent geweest met brandjes blussen, waardoor je niet toekomt aan de taken die je vooraf voor jezelf had gesteld. Je hebt het gevoel dat je constant achter de feiten aanloopt, in plaats van het proces te begeleiden en sturen.
- 08:00
- 09:00
- 10:00
- 11:00
- 12:00
- 13:00
- 14:00
- 15:00
- 16:00
- 17:00
-
- Mails lezen en beantwoorden
- Weekstart
- Lunch
- Teamleden begeleiden en reviewen
- Complexe controlewerkzaamheden uitvoeren
-
- Lunch
- Risicoanalyses uitvoeren
- Mails lezen en beantwoorden
- Intern overleg
- Aankomende interne projecten voorbereiden
-
- Lunch
- Mails lezen en beantwoorden
- Aan interne projecten werken
- Met klanten contact onderhouden
- Vragen beantwoorden en updates delen
-
- Lunch
- Mails lezen en beantwoorden
- Onderzoek, planning en implementatie uitvoeren
- Aan projecten in behandeling werken
- Aan persoonlijke ontwikkeling werken
-
- Lunch
- Mails lezen en beantwoorden
- Teamleden begeleiden en reviewen
- Planningsoverleg
- De week afronden
Voorbeeld uit de praktijk
Groeipad
Het groeipad binnen Auren wordt grotendeels bepaald door je eigen inzet en ambitie. In het vak van Accountant is er een vereiste permanente educatie. Om de individuele ontwikkelbehoeften van medewerkers te begrijpen, voeren we regelmatig gesprekken en hanteren we HR-cycli. Daarnaast bieden we een management development traject aan. Via de AurenAcademy krijgen medewerkers de mogelijkheid om zelf e-learning modules te selecteren en hun kennis verder te verdiepen.
Werken bij Auren
Auren staat bekend als de vertrouwde partner voor het MKB en excelleert in diverse vakgebieden, waaronder Accountancy, Audit & Assurance, Salarisadministratie, Consulting en Tax & Legal. Als betrokken partner in zaken doen, streven wij ernaar onze klanten bij te staan in het behalen van hun doelen. Heldere inzichten in financiële vraagstukken worden verschaft door middel van betrouwbare rapportages en innovatieve oplossingen worden geboden ter bevordering van een duurzame bedrijfsvoering. Bij Auren staat centraal dat de succesvolle groei van onze klanten voorop staat en ons doel is om gezamenlijk te werken aan een solide zakelijke toekomst.
- Kantoor in Amersfoort en Amsterdam
- Actief in Nederland en in 11 landen wereldwijd
- 40% / 60%
- Gem. leeftijd 35 jaar
- Casual smart
- Thuiswerkmogelijkheden
- Tenminste 50 medewerkers