Wat is vereist?
- Mbo/Hbo werk- en denkniveau
- Ervaring met klantenservice en computervaardig
- Administratieve en organisatorische vaardigheden
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift
- Goede beheersing van de Engelse taal is een pre
- Je bent nauwkeurig, betrouwbaar en actief
- Woensdag is een verplichte dag op kantoor, overige 2 dagen zijn bespreekbaar
Wat krijg je?
- €2.536 – €3.569 bruto p/m op fulltime basis (afhankelijk van kennis en ervaring)
- 24 -urige werkweek
- 26 vakantiedagen en de mogelijkheid om 6 vakantiedagen te kopen
- Training-on-the job en persoonlijke begeleiding
Wat doe je?
- 60% Ondersteuning van verschillende afdelingen, afwikkelen van definitieve opdrachtbevestigingen en jaarrekeningen en fiscale aangiftes behandelen
- 20% Telefoon beantwoorden, klanten ontvangen en ondersteunen bij het organiseren van evenementen
- 10% Ingekomen stukken scannen
- 10% Licht huishoudelijke taken uitvoeren
Deze vacature is gemaakt op basis van gesprekken met medewerkers in de functie. Zo krijg jij een realistisch beeld van de baan.
Vacature
Als Secretaresse bij Auren vervul je een veelzijdige rol met diverse verantwoordelijkheden. Je bied ondersteuning aan verschillende afdelingen zoals Audit & Assurance, Accounting Products en HR Services. Je taken bestaan onder andere uit het ondersteunen van de verschillende afdelingen, zoals het opmaken van opdrachtbevestigingen, het afwikkelen van jaarrekeningen, fiscale aangiften en het behandelen van correspondentie met zowel klanten als de Belastingdienst. Je zorgt ervoor dat alle documenten nauwkeurig worden geregistreerd en georganiseerd, waarbij je hoge standaarden van precisie hanteert.
Als eerste aanspreekpunt bij de receptie ben je verantwoordelijk voor het beantwoorden van telefoongesprekken, het ontvangen van klanten/leveranciers en het verzekeren van een gastvrije ontvangst. Naast je administratieve taken en receptiewerkzaamheden, ondersteun je de Officemanager bij het coördineren van lunchpauzes en evenementen op kantoor. Hierbij help je met het opzetten van vergaderruimtes, het verzorgen van catering en het verwelkomen van gasten. Tot slot draag je bij aan een prettige werkomgeving door lichte huishoudelijke taken uit te voeren, zoals het schoonhouden van de keukens, het bijvullen van koffieautomaten en het verzorgen van planten. Daarbij wordt je onderdeel van het team Secretariaat. De vacature staat open voor locatie Amstelveen. Woensdag is een verplichte dag op kantoor en de overige 2 dagen zijn bespreekbaar.
Als je het leuk vindt om een diverse en ondersteunende rol te vervullen, waarbij je zowel administratieve taken als het klantcontact afhandelt en je het niet erg vindt om je snel aan te passen aan verschillende werkzaamheden, dan is dit een baan voor jou.
Werkweek
Op een leuke werkdag is er een gezellige sfeer op kantoor. Je helpt collega's met verzoeken, zoals het opvragen van een uittreksel bij de Kamer van Koophandel en geniet samen van een lunchpauze.
Op een minder leuke werkdag heb je weinig te doen en moet je zelf werk zoeken. Dit betekent vaak dat je minder interessante taken, zoals archiveren en opruimen, moet uitvoeren.
- 08:00
- 09:00
- 10:00
- 11:00
- 12:00
- 13:00
- 14:00
- 15:00
- 16:00
- 17:00
-
- Verwerken aangeleverde gegevens
- Correspondentie met klanten en de Belastingdienst afhandelen
- Lunch
- Lichte huishoudelijke taken uitvoeren
- Telefoontjes beantwoorden
-
- Lunch
- Verwerken aangeleverde gegevens
- Bij de organisatie van kantooractiviteiten assisteren
- Lichte huishoudelijke taken uitvoeren
- Intern overleg
-
- Lunch
- Verwerken aangeleverde gegevens
- Lichte huishoudelijke taken uitvoeren
- Correspondentie met klanten en de Belastingdienst afhandelen
- Telefoondienst
-
- Lunch
- Verwerken aangeleverde gegevens
- Diverse documenten scannen en digitaal verwerken
- Bij de organisatie van kantooractiviteiten assisteren
- Lichte huishoudelijke taken uitvoeren
-
- Lunch
- Verwerken aangeleverde gegevens
- Intern overleg
- Diverse documenten scannen en digitaal verwerken
- Lichte huishoudelijke taken uitvoeren
Voorbeeld uit de praktijk
Groeipad
Het groeipad binnen Auren wordt grotendeels bepaald door je eigen inzet en ambitie. Om de individuele ontwikkelbehoeften van medewerkers te begrijpen, voeren we regelmatig gesprekken en hanteren we HR-cycli.
Werken bij Auren
Auren staat bekend als de vertrouwde partner voor het MKB en excelleert in diverse vakgebieden, waaronder Accountancy, Audit & Assurance, Salarisadministratie, Consulting en Tax & Legal. Als betrokken partner in zaken doen, streven wij ernaar onze klanten bij te staan in het behalen van hun doelen. Heldere inzichten in financiële vraagstukken worden verschaft door middel van betrouwbare rapportages en innovatieve oplossingen worden geboden ter bevordering van een duurzame bedrijfsvoering. Bij Auren staat centraal dat de succesvolle groei van onze klanten voorop staat en ons doel is om gezamenlijk te werken aan een solide zakelijke toekomst.
- Kantoor in Amersfoort en Amsterdam
- Actief in Nederland en in 11 landen wereldwijd
- 40% / 60%
- Gem. leeftijd 35 jaar
- Casual smart
- Thuiswerkmogelijkheden
- Tenminste 50 medewerkers